-->
CLOSERBLOGGER adalah sebuah blog pribadi tempat saya berbagi pengetahuan seputar SEO, blogging, internet, dan template gratis.

Melesa Blossom Blogger Template



Melesa Blossom template yang sangat disesuaikan datang dengan 8 susun atur badan yang berbeza, 3 susun atur footer, 5 susun atur header, 3 susun atur pos dipaparkan, disesuaikan 3 susun atur pos yang berbeza dan anda boleh memilih jenis penomboran anda sendiri. Ia juga penuh dengan widget label tanpa had yang ajax yang berkuasa dan boleh mengendalikan semua jawatan anda. Melesa mempunyai menu Mega unik dan satu-satunya yang tidak terhingga dalam template yang mengendalikan semua jawatan untuk label.

Layouts Post 3
Melesa menawarkan 3 susun atur pos berbeza untuk menjadikan blog anda berbeza dan lain-lain. Menukar susun atur pos sangat mudah dan hanya memerlukan beberapa klik.

8 Body Layouts & 3 footer layouts
Memecahkan sempadan dan mengatur blog anda dengan cara yang anda mahukan dengan 8 susun atur badan yang berbeza dan 3 susun atur footer yang berbeza.

Layout 5 Header
Tajuk sentiasa kesan pertama blog jadi kami telah membungkus Melesa dengan 5 susun atur header yang berbeza yang boleh diubah dengan beberapa klik.

Widget Kandungan Unggulan Pintar
Widget kandungan yang dipilih kini menjadi lebih pintar dengan 3 pilihan susun atur yang berlainan. Ia lebih menakjubkan dan cepat menyala!

Warna Infinite
Melesa mempunyai pilihan untuk menyesuaikan warna dengan cara yang anda mahukan. Tukar warna dengan hanya beberapa klik dan buat blog anda berbeza orang lain.

Penomboran tersuai
Melesa dikemas dengan 3 jenis skrip penomboran yang berbeza yang membolehkan anda menyesuaikan template dengan cara yang anda inginkan. Mengubah jenis pagination hanyalah kerja beberapa klik.

Warna inifnite
Melesa dibungkus dengan pilihan penyesuaian warna, jadi persiapkan warna yang anda inginkan semudah memilih warna dan klik pada butang simpan.

Menu Mega Infinite
Melesa dibungkus dengan Menu Mega yang tidak terbatas, yang menambah navigasi di menu mega sehingga pengguna dapat menelusuri kategori dengan mudah, dengan cepat dan tanpa mempengaruhi kinerja pemuatan.

LihatTutupKomentar