-->
CLOSERBLOGGER adalah sebuah blog pribadi tempat saya berbagi pengetahuan seputar SEO, blogging, internet, dan template gratis.

Fletro Blogger Template Custom Navbar Mode Malam



Fletro adalah template blogger yang direka oleh mesra mudah alih atau memprioritaskan paparan mudah alih, tetapi itu tidak bermakna mengabaikan paparan desktop. Hanya saja trend pengguna internet sekarang perlahan-lahan beralih dari desktop ke mudah alih, ini dibuktikan oleh statistik pengguna mudah alih yang meningkat setiap tahun.

Penampilan dibuat moden dan elegan dari segi ciri atau tata letak templat, selain template ini dibuat lebih mesra pengguna, tata letak setiap elemen disusun dengan kemas dan tidak mengganggu kenyamanan pelawat blog. Banyak ciri berguna yang tertanam dalam templat ini termasuk:

1. 100% Responsive dan User Friendly

Saiz template fleksibel dan menyesuaikan ke setiap skrin dan susun atur yang diatur secara rapi dengan memaksimumkan prestasi CSS. Perubahan susun atur tidak akan kelihatan dipaksa apabila muncul di telefon bimbit tidak seperti kebanyakan template blogger.

Ciri paparan pada template dimaksimumkan untuk pengguna (kedua-dua pelawat blog atau pengurus blog), semua menu boleh diakses dengan mudah di platform blogger. Salah satu ciri yang ditambah ialah 'Night Mode' yang berfungsi untuk mengubah warna templat menjadi lebih gelap supaya artikel itu lebih selesa dibaca oleh pengunjung pada waktu malam.

2. SEO Friendly

Template ini telah direka SEO Friendly bermula dari breadcrumb yang telah diindeks oleh Google ke skema markup lain.

3. Fast Loading

Seperti yang dijelaskan sebelum ini templat ini direka untuk menjadi pengguna yang mesra supaya pengalaman pengguna lebih disukai, termasuk kelajuan memuat blog. Kami memaksimumkan penggunaan CSS dan HTML untuk beberapa ciri template dan mengurangkan penggunaan maksimum Jquery atau javascript dalam templat termasuk penggunaan ikon.

4. Fitur dan Kelebihan pada Template Fletro


Features Availability
Schema Markup dan Valid Google Testing Tool True
Ads Optimoze True
Interactive Search Form True
Header Slide Menu True
Breadcrumbs True
Related Post True
Numbered Blog Navigation True
Lazy Yotube Video True
Custom Error Page True
Share Button True
Back to Top Button True
Blogger Comment v2 True
And much more True


Demo Download


LihatTutupKomentar